Με αφορμή την πολύχρονη παρουσία των Caprice Παπαδοπούλου στην Ελληνική αγορά, η M Art σχεδίασε και πραγματοποίησε μια ολοκληρωμένη δράση για το προϊόν, με ένα open call καλλιτεχνών για την δημιουργία έργων εμπνευσμένων από το Caprice. Μια κριτική επιτροπή διάλεξε σαράντα από αυτά και μαζί με την ψήφο του κοινού μέσω μιας διαδικτυακής ψηφοφορίας, τρία επιλέχθηκαν για να στολίσουν τις επετειακές συσκευασίες του προϊόντος. Τα σαράντα αυτά έργα εκτέθηκαν στον χώρο του M art Space και οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν την δυνατότητα να ψηφίζουν το αγαπημένο τους, μέσω QR code που το συνόδευε και ειδικής εφαρμογής.